Obserwatorzy

wtorek, 9 lipca 2013

pudełeczko na 18-stkę

Witajcie 
trochę czasu minęło od ostatniego spotkania z Wami, nie znaczy to jednak ,że nic nie robiłam :)

Pudełeczko na 18-stkę mojego brata 




w końcu odważyłam się użyć innych kolorków  jako bazę kartonika .
Poniżej pudełeczko z kartką jako podziękowanie,
bardzo podobają mi się  karteczki Joanny i sama postanowiłam przenieść się w świat pastelowych kolorków:)




Chciałam wszystkim bardzo podziękować za odwiedzinki u mnie,
już przeszło dwa tysiące osób zajrzało na mojego bloga , cieszy mnie to bardzo :) 
Po powrocie z urlopu przygotuje moją pierwszą  rozdawajkę, chcę Wam w ten sposób podziękować za to, że jesteście ze mną, za miłe słowa które napędzają mnie do dalszej pracy :)

Pozdrawiam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz